15 sierpnia 2012

Alice in wonderland.

Miałam w planach to już dawno i w końcu punkt na mojej liście został zrealizowany. Powiem szczerze,że jestem bardzo zadowolona z wyników mojego pomysłu. Prosiłaś wczoraj to masz :) , rano wszystko załatwiłam, poszło bardzo gładko! Szybciej niż normalnie. Z radością mam okazję przedstawić propozycję dla mojej przyjaciółki o pięknych oczach,które zachwyciły mnie już pierwszego dnia naszej znajomości, no dobrze może nie znajomości,bo wtedy oficjalnie się sobie jeszcze nie przedstawiłyśmy, była to zwyczajna wymiana spojrzeń, ale i tak są przepiękne! Postawiłam na coś w połowie oficjalnego, z tego względu mamy śliczną marynarkę.
Od dzisiaj też będę się również nosić w białych Vansach od mojej drugiej przyjaciółki  (dziękuję kochana!), niestety zdążyły mnie już obetrzeć... nienawidzę tego, a wy ?
Nie piszę dziś nic więcej,bo nie mam siły, ''wcześnie'' kładę się spać.

Chyba będziesz musiała wybrać się na zakupy kochana!!!

P.S Koszuleczkę wkładamy do spodenek ;)


1. Koszulka Pull&Bear  69,90
2. Marynarka H&M 149,90
3. Spodenki Pull&Bear 139,90
4. Torba H&M 99,90
5. Buty DeeZee 
6. Łańcuszek Pull&Bear 29,90
7. Pierścionek Pull&Bear 29,90


Pewnie zastawiacie się czemu koszulka taka droga? A to dlatego,że z tyłu ma wycinany wzorek w kształcie serca. 


To był ciężki dzień, dobranoc ! 

-AK

3 komentarze:

  1. oj ciezki hahahahaha

    ~Pixie

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba serio musze isc na zakupy!
    teraz z niecierpliwoscia czekam na Elie Saaba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie niedługo jak mnie natchnie, obiecuję !

    OdpowiedzUsuń