14 sierpnia 2012

Alexander McQueen

Jak już zapowiadałam na stronie bloga na facebook-u dzisiejszym rarytasem będzie jedna z torebeczek tego wspaniałego projektanta,która łączy w sobie i biżuterię i kopertówkę jednocześnie. Czy też nie uważacie,że jest to bardzo innowacyjny i ciekawy pomysł ?  Ja jak najbardziej ! Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia, szkoda tylko,że mnie na taką nie stać, ale jak już pisałam dziś będę się bawić i przygotowałam dla was zestawienie taniej sukienki marki MANGO   i okropnie drogich obcasów od VALENTINO  jak i tej cudownej, delikatnej, a zarazem wyrazistej kopertówki. Wybrałam zwiewną, przewiązaną w pasie sukienkę w kolorze moro przekładanej musztardowymi ''plamkami'' . Idealna dla kobiet z szerokimi ramionami i większym biustem, ponieważ dekolt w szpic pomaga wizualnie wyszczuplić sylwetkę.  Co sądzicie ? Czekam na wasze opinie! 




1. Sukienka Mango 119,00 zł
2. Buty Valentino € 520,00

3.Torebka Alexander McQueen $1,950,00



Oto jeszcze kilka propozycji projektanta,które przypadły mi do gustu : 




Znalezione w internecie : 





A moim wydaniem (bardzo) alternatywnym  byłaby taka oto torebeczka MANGO za 189 zł 

-AK




7 komentarzy:

  1. dla mnie bomba! szkoda ze cenowo poza zasięgiem. Ale jak przyjedziesz do Krk i zrobimy trip po lumeksach, to na pewno znajdziemy wiele cudeniek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bądź pewna,że ten punk jest zapisany na mojej liście '' things to do'' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaleję na punkcie tych torebek! Chyba zacznę zbierać pieniądze... Mam tylko nadzieję, że przez to nie umrę z głodu ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chyba umarła xd ale podobno jakaś babka zgubiła 300 tysięcy gdzieś w Polsce, wystarczy znaleźć hahah

    OdpowiedzUsuń