10 sierpnia 2012

rockstyle.

Czy ktoś chce zobaczyć moją miłość ? Modową oczywiście,bo ta prawdziwa tu nie zawita, jest tylko moja. A więc nie jest to coś z najnowszych kolekcji, ale na ten rok się jeszcze łapie, może to przez ten zestaw z ćwiekami przypomniało mi się o przepięknej kolekcji Versace jesień/zima 2011/2012 dla marki H&M. Wszystko w niej jest idealne i drapieżne. Mówię tu o kolekcji dla kobiet, bo ta dla mężczyzn w całości mnie nie przekonała niestety.Mamy tu też dużo cekinów i świecidełek. Cekiny zawsze wydawały mi się kiczowate, ale tutaj są znakomicie użyte.




_____________________________________________________________________________

                   
Pierwsza (u góry) , idealnie podkreślająca atuty ''mała czarna'' , sama chciałam ją kupić, ale niestety większy rozmiar biustu często uniemożliwia zakupy. 
                                                                                                         
                                                                                                                                     






Kolekcja kojarzy mi się z teledyskiem Gwen Stefani ''Wind It Up'' 


Zauważyliście tą śliczną małą torebeczkę napakowaną ćwiekami i świecidełkami , wygląda jak mały woreczek, ale pewnie byłaby też świetną bronią do obrony własnej ;)

To była ciemna część, a teraz kilka propozycji ''zalanych'' kolorami :






Różowa landrynkowa sukienka jest  dla mnie jak wisienka na torcie, jak już wiecie nie przepadam za różem, ale w niektórych wydaniach potrafi mnie oczarować. 

A jak wam się podoba ta kolekcja ? 

-AK

2 komentarze:

  1. wiem, mi się tylko jedna podoba, ale uznałam,że muszę je zmieniać, żeby nie było nudy... ale nie jest taka zła ! czarne włosy właściwie podkreślają tu kolory :)

    OdpowiedzUsuń