12 sierpnia 2012

na ostro.

Zamęczę was chyba tym zamiłowaniem ćwiekami, ale znalazłam kilka ładnych propozycji użycia ich jako
'' dodatku'' w sieci i jestem ciekawa jakie wydanie najbardziej wam się podoba. Ja szczerze nie umiem się zdecydować, z chęcią wszystko umieściłabym we własnej szafie ,ale po głębszym zastanowieniu się na 1 miejscu stawiam granatową bluzę z gwiazdkami ( znaleziona przez www.tumblr.com ), które równie mocno kocham, a połączenie tych dwóch rzeczy - jestem w niebie. Muszę znaleźć takie cacuszka i sama może spróbuję zrobić podobną :D Czy ktoś wie gdzie można takie nabyć?

Kolczasta bluza nie jest zła, dobra na gorsze dni, ewidentny przekaz '' trzymaj się ode mnie z daleka,bo ukłuję '' ;), a jeśli dzień nie jest za zimny na dole mamy też opcję na ciepło. 




Skórzana kurtka z ćwiekami nie musi być tylko przejawem buntu i rebelii, tu połączona z koszulą zapięta pod szyję tworzy zgrany i schludny zestaw.


Teraz coś ostrzejszego, dla wielbicieli ostrych zabaw w łóżku, większość Pań pewnie lubi się przebierać w sypialni,  taki zestaw może być świetnym przebraniem dla kobiety charyzmatycznej i bez oporów, lubiącej łamać zakazy jak również  bardzo cichej na co dzień, która może w taki sposób pokazać pazurki. Panom na pewno się spodoba , a malutkie kolce są trochę jak znak, że muszą się  postarać żeby zdobyć swoją kobietę. :D



Dwie propozycje kamizelek, która wam się bardziej podoba? 




Na pewno każdy z was widział tego lata podobne spodenki na nie jednej dziewczynie prawda? Wiele pewnie ma takie u siebie :) Nazwałabym je hitem tego lata! 



Tak to mój faworyt jak już pisałam , im częściej na nią patrzę tym bardziej nie mogę się doczekać poszukiwań , mam nadzieję, że będą owocne, bo nie lubię rozczarowań .


A tutaj coś prosto z wybiegu : Kolekcja Valentino Jesień/Zima 2012/2013

Zapraszam do obejrzenia kolekcji poniżej :) 



-AK


2 komentarze: