12 sierpnia 2012

backpack

Jeszcze do niedawna nie byłam zwolenniczką wzorzystych spodni,a miałam z nimi do czynienia dość często, bo jedna z moich lepszych koleżanek jest ich miłośniczką, dlatego też postanowiłam stworzyć ten zestaw kiedy zobaczyłam spodnie, a raczej legginsy z River Island. Nie powiem przypadły mi do gustu, jestem wzrokowcem i z tego co zauważyłam do większości rzeczy przekonuje się gdy już je gdzieś zobaczę i mi się spodoba, nie oznacza to,że nie lubię eksperymentować, to zawsze było w mojej naturze.
Zgadzam się, że takie spodnie są świetnym pomysłem na lato.




1. Top (skryty pod bluzą ) Big Star 34,90

2. Legginsy River Island 99,00 
3. Bluza Bershka 99,90
4. Baleriny Mohito 89,99


5. Plecak C&A 99,90


Plecaki też stały się ostatnio bardzo modne! Mam dla was kilka propozycji dla kobiet jak również mężczyzn: 







Który wam się najbardziej podoba? 

 -AK

2 komentarze:

  1. pierwszy i ostatni jest fajny :d
    czytałem ostatnio, że plecaki znowu wróciły do mody :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się oczywiście najbardziej podoba ten z ćwiekami, ale tym kwiatowym bym nie pogardziła

    OdpowiedzUsuń